Порядок використання електронного квитка

ПОРЯДОК

використання електронного квитка на території 

Національного заповідника “Києво-Печерська лавра” 

 
Електронний квиток – це електронний документ, що зберігається на смартфоні відвідувача після придбання квитка у відповідному розділі на офіційному сайті Національного заповідника «Києво-Печерська лавра»     (далі-Заповідник) та надає йому право на отримання послуг Заповідника. 
 
1. Порядок дій відвідувача, який придбав у встановлений спосіб електронний вхідний квиток чи електронний квиток на екскурсію.
1.1. Відвідувач, який придбав електронний вхідний квиток, зобов’язаний: 
 - пред’явити його на особистому смартфоні контролеру квитків на вході до Заповідника для перевірки чинності квитка та його погашення;
 - при вході до об’єктів чи експозицій, право на відвідування яких надає вхідний електронний квиток, надавати його на особистому смартфоні для перевірки музейному доглядачу чи контролеру.
1.2. Відвідувач, який придбав електронний квиток на екскурсію зобов’язаний: 
- пред’явити його на особистому смартфоні контролеру квитків на вході до Заповідника для перевірки чинності квитка та його погашення;
- пред’явити його на особистому смартфоні працівникові відділу екскурсійної роботи (корпус № 28) для отримання екскурсійної послуги.
 
2. Порядок дій контролерів квитків при зустрічі відвідувача з електронним квитком.
2.1. Попросити відвідувача продемонструвати на його смартфоні електронний квиток.
2.2. Переконатися, що електронний квиток є чинним, а дата, зазначена на ньому, відповідає даті прибуття відвідувача у Заповідник. 
2.3. При наданні відвідувачем електронного вхідного квитка – погасити цей квиток у встановлений спосіб та видати браслет відповідного кольору (який є свідченням для доглядачів про те, що даний відвідувач прийшов до Заповідника за електронним вхідним квитком), пропустити відвідувача на територію Заповідника.
2.4. При наданні відвідувачем електронного квитка на екскурсію – погасити цей квиток у встановлений спосіб, пропустити на територію Заповідника до приміщення екскурсійного бюро (корпус № 28), попередивши працівників відділу екскурсійної роботи (телефон 406-63-75) про такого відвідувача.
 
3. Порядок дій музейних доглядачів при зустрічі відвідувача із електронним квитком (браслетом відповідного кольору).
3.1.Попросити відвідувача продемонструвати на його смартфоні електронний квиток.
3.2. Переконатися, що електронний квиток є чинним, дата, зазначена на ньому, відповідає даті прибуття відвідувача у Заповідник, а вхід до об’єкту чи експозиції, які хоче відвідати відвідувач – відповідає придбаному електронному квиткові.
3.3. Пропустити відвідувача до об’єкту чи експозиції. 
 
4. Порядок дій працівників відділу екскурсійної роботи при зустрічі відвідувача в екскурсійному бюро (корпус №28) з електронним квитком на екскурсію.
4.1. Попросити відвідувача продемонструвати на його смартфоні електронний квиток.
4.2. Переконатися, що електронний квиток на екскурсію є чинним, дата і час, зазначені на ньому, відповідають даті та часу прибуття відвідувача у Заповідник.
4.3. Представити відвідувачу його провідного лектора (екскурсовода).
4.4. При відвідуванні під час проведення екскурсії об’єктів чи експозицій Заповідника відповідальність за кількість екскурсантів у групі, які придбали відповідні квитки несе провідний лектор (екскурсовод).
 
5. Порядок погашення електронного квитка.
5.1. Відкрити додаток, сканер білетів Event.net.ua.
5.2. В налаштуваннях додатку вказати ID заходу, налаштування знаходяться в правому нижньому кутку, блакитна іконка. У кожного заходу свій ID!
5.3. Натиснути кнопку "Сканувати QR-квиток" і навести камеру на QR-код квитка.
5.4. Після появи напису "Прохід дозволено" квиток вважається погашеним і по ньому не можна здійснити вхід другий раз.
ID заходів:
1. Вхідні квитки на територію Верхньої лаври - 6385.
2. Індивідуальні екскурсії - 6445.
3. Групові екскурсії - 6414.
 
Заступник генерального директора з економічних питань та розвитку                                         Олександр ОВЧАР
YouTube icon
Facebook icon
Twitter icon