Сьома науково-практична конференція «МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА – проблеми, сьогодення, перспективи»

03 жовтня 2019 року у Заповіднику почала роботу Сьома науково-практична конференція «МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА – проблеми, сьогодення, перспективи»: «Сучасний ігровий простір музею: можливості і перспективи».

Співорганізаторами заходу виступили Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Національна академія педагогічних наук України, кафедра ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття».

Заступник генерального директора Заповідника з наукової роботи, доктор історичних наук, професор Сергій Пивоваров від імені в.о. генерального директора Олександра Рудника привітав присутніх з початком конференції, побажав усім плідної праці та конструктивних дискусій. Доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України Георгій Філіпчук виступив з вітальним словом та докладом «Методологічні цінності сучасної музейної педагогіки».

У кінці пленарного засідання для науковців та гостей начальник науково-дослідного відділу історії та археології, кандидат історичних наук Костянтин Крайній прочитав лекцію «Церква Спаса на Берестові».

До участі у науково-практичній конференції долучилися представники наукових інституцій, працівники музеїв, керівники і педагогічні працівники загальноосвітніх, середньо-спеціалізованих установ, педагоги-психологи, керівники та педагоги закладів дошкільної, позашкільної освіти, громадські організації з різних міст України, співробітники Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника.

Учасники наукового форуму обговорювали проблеми розвитку музейної педагогіки, розробку, можливості і перспективи ігрових технології в музейному просторі, сучасний контекст функціонування музейно-педагогічних проектів і програм, досвід музейних закладів, застосування інтерактивних методів музейної педагогіки, співпрацю музеїв з навчальними закладами, набуття науково-дослідницьких навиків у шкільної молоді, можливості та напрямки розвитку музейного серверу, використання мультимедійних технологій у навчальному процесі, а також їхні переваги і недоліки, специфіку концептуального та художнього проектування музейних експозицій і виставок для дитячо-юнацької аудиторії, досвід здобуття грантів на реалізацію проектів у музейно-освітній сфері.

 

Матеріали Сьомої науково-практичної конференції «МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА – проблеми, сьогодення, перспективи» опубліковано окремим збірником до початку її роботи.

З програмою конференції можна ознайомитися за посиланням.

YouTube icon
Facebook icon
Twitter icon