Іконостас Троїцької надбрамної церкви
Іконостас, створений чернігівськими майстрами, встановили у 1734–1735 рр. Різьблення по липовій дошці у цокольному ряду посріблене, в інших ярусах – позолочене на полімент. Серед декоративних елементів переважають листя аканта, троянди, виноградні грона.
Іконостас складається з намісного, цокольного (антепендіума), празникового, апостольського і суміщеного пророчого й праотецького рядів.
У намісному ряду розміщено шість ікон видовженої прямокутної форми з арочним заокругленням вгорі, а також зображення архангелів Гаврила й Михаїла на дияконських вратах та ікона «Спас Нерукотворний» над Царськими вратами у фігурному картуші. Втрачену ікону Богоматері Братської віднайшли у Покровському жіночому монастирі м. Києва і повернули на місце на початку 80-х рр. ХХ ст.
У піднамісному цокольному ряді – по три ікони від Царських врат праворуч: «Зцілення розслабленого», «Жертвоприношення Авраама», «Божественна провість прп. Антонію Печерському» і ліворуч: «Богоматір Живоносне Джерело», «Втеча Лота із Содому», «Божественна провість прп. Феодосію Печерському». Тематика зображень типова для барокової естетики й поетики. Десять ікон празникового ряду, а також шість ікон із Царських врат нині втрачено.
В апостольському (деісусному) ряді – сім ікон. Центральний образ презентує Бога Отця й Ісуса Христа. Св. Дух, у вигляді голуба – на окремій дошці вгорі іконостаса. Обабіч центральної ікони деісусного ряду – образи Богоматері й св. Іоанна Предтечі. Центральна ікона ніби втілює символіку «сидіння на горньому місці» архієрея, котрий служить Літургію, а також священиків, котрі беруть у ній участь. Зображення апостолів, які сидять, покликані уособити ту саму ідею.
Карниз у верхній частині іконостаса має складну конфігурацію. Ікони верхнього ряду розміщено на різному рівні – це одинадцять образів пророків і праотців. Угорі, по центру – ікона «Господь Св. Дух». Під нею – суто барокове різьблене зображення мушлі, обабіч якої – образи прабатьків Адама і Єви. Загострені верхівки цих ікон сягають нижнього карнизу барабана купола. Інші ікони цього ряду розміщено майже на рівні північної і південної підпружних арок.
Зі зворотного боку іконостас від підлоги до карнизу намісного ярусу зашитий сосновими щитами з іконописними зображеннями. На площині щитів розміщені ікони у незнімних рамах, вище містилися ікони на полотні у дерев’яних розфарбованих рамах: «Таїнство Св. Євхаристії» («Зустріч Авраама з Мельхиседеком»), «Апостоли біля труни з ризою Христовою» («Воскресіння Христове»), «Зцілення жінки кровоточивої». На тильній стороні було розташовано ще кілька ікон на полотні: «Розп’яття» («Сей єсть Хліб Животний»), «Таїнство Священства і Маслосвяття» («Явлення Христа двом учням на дорозі до Еммауса»), «Таїнство Миропомазання» («Зішестя Св. Духа») (нині – у фондах Заповідника).